חוויה חדשה שלא הכרתם

זאוס ספא, ספא יוקרתי ומפואר הממוקם במגדל שער העיר ברמת גן בלב מרכז העסקים של ישראל.
ספא המשתרע על כ- 300 מטרים ומציע מגוון פינוקים. כבר בכניסה תוכלו להרגיש באווירה הקסומה העוטפת את המקום אשר תסייע לכם לצלול אל תוך מספר שעות של פינוקים והנאה. הספא מעוצב בעיצוב רך ורומנטי על טהרת האסתטיקה והלובן.

הטיפולים המיוחדים שלנו

לאתחל את הגוף והנפש בין העבודה לסידורים, בים הישיבות והלחצים ובין הריצות והמתחים של היום יום.

הספא מתאפיין בטיפולים מקצועיים ברמה מאוד גבוהה, עם מיטב המטפלים לשרותכם. אצלנו תקבלו את היחס האישי והאדיב ביותר, כך שתהנו מכל רגע.

עיסוי לספורטאים

עיסוי לשחרור והגמשת שרירים לאחר פעילות ספורטיבית. המטרה של עיסוי לספורטאים הוא טיפול גופני ממשי. עיסוי זה יכול לעזור במניעת פציעות, בהתאוששות גוף הספורטאי לאחר אימון או תחרות, שיקום פציעות ספורט ועוד. 

עיסוי שוודי קלאסי

עיסוי אירופאי קלאסי תנועות לישה, לחיצה, סחיטה והחלקה להמרצת מחזור הדם להרפיית הגוף והנפש.

עיסוי רפואי

עיסוי זה מורכב משילוב של גישות, כולל עיסוי אורטופדי, שמטרתן להחזיר לגוף את האיזון המובנה שלו, ומאפשר התמקדות במניעה ושיקום של חוסר תפקוד שרירי או שלדי, כאבים כרוניים ופציעות ספורט.

עיסוי איורוודה

עיסוי הודי עתיק. עיסוי זה מורכב משני שלבים. הראשון נקרא אביאנגה ובו נמשך שמן רב על כל הגוף שמחמם ומרגיע את השרירים. החלק השני נקרא שירודרה, בו מתמקדים במצח ובראש. משמעות המילה איורוודה היא חיים וידע, כלומר מדעי החיים. ההתייחסות היא לכל אורח החיים ומטרת הפעולה היא להוביל לאורח חיים בריא ככל הניתן. כמו כן נוגעים לא רק בהיבט הפיסי אלא גם בהיבטים נוספים כגון היבט נפשי, רוחני וחברתי.

עיסוי תאילנדי שמנים

אומנות ריפוי עתיקה , המשלבת לחיצות ומתיחות , משפרת גמישות ומתמקדת בשחרור חסימות וויסות זרימת האנרגיה בגוף.

החבילות הזוגיות שלנו

חוויה רומנטית בלתי נשכחת לזוג עם עיסוי

בוקר מהאגדות

עיסוי לבחירה למשך 45 דקות לכל אחד מבני הזוג בחדר עיסוי זוגי יחד עם ארוחת בוקר מלאה ומפנקת.

החבילה כוללת:
קבלת חלוק, מגבת, כפכפים ולוקר אישי לכל אחד מבני הזוג.

שימוש חופשי במתקני הספא: סאונה רטובה, סאונה יבשה, בריכת שחייה חצי אולימפית מקורה ומחוממת, מרפסת שיזוף, חדר כושר, מלתחות מאובזרות, פינת מנוחה עם חליטות תה ועוגיות.

לגעת באושר

עיסוי מפנק לבחירה למשך 45 דקות לכל אחד מבני הזוג בחדר זוגי לאור נרות ומוזיקת רקע מרגיעה.

לאחר העיסוי תוזמנו לעבור לג’קוזי פרטי ומפואר המכיל מלחים ומינרלים לטבילה קסומה למשך 30 דקות, לאור נרות וקטורת ריחנית ובאווירת מוזיקת רקע מרגיע עם 2 כוסות יין ושוקולדים.

החבילה כוללת:
קבלת חלוק, מגבת, כפכפים ולוקר אישי לכל אחד מבני הזוג.

שימוש חופשי במתקני הספא:
סאונה רטובה, סאונה יבשה, בריכת שחייה חצי אולימפית מקורה ומחוממת, מרפסת שיזוף, חדר כושר, מלתחות מאובזרות, פינת מנוחה עם חליטות תה ועוגיות.

קוקטייל החלומות

עיסוי למשך 90 דק’ המשלב 60 דק’ עיסוי באבנים אינדיאניות חמות ו30 דק’ עיסוי צוואר, קרקפת, פנים וניסוך שמן על המצח. השילוב המושלם לשחרור עמוק ורגיעה מוחלטת לגוף ולנפש.

לאחר העיסוי תוזמנו לעבור לג’קוזי פרטי המכיל ומפואר מלחים ומינרלים לטבילה קסומה למשך 60 דקות, לאור נרות וקטורת ריחנית ובאווירת מוזיקת רקע מרגיע עם 2 כוסות יין וצלחת שוקולדים.

החבילה כוללת:
קבלת חלוק, מגבת, כפכפים ולוקר אישי לכל אחד מבני הזוג.

שימוש חופשי במתקני הספא:
סאונה רטובה, סאונה יבשה, בריכת שחייה חצי אולימפית מקורה ומחוממת, מרפסת שיזוף, חדר כושר, מלתחות מאובזרות, פינת מנוחה עם חליטות תה ועוגיות.

מידע ושעות פעילות

ניתן לחנות בחניון של מגדל “משה אביב” כניסה מרחוב אבא הלל 2 רמת-גן. החניה בתשלום של 30 ש”ח ל3 שעות בכניסה לחניון עד 16.00, אחרי 16.00 30 ש”ח עד סוף השהות, 20 ש”ח בסוף שבוע.

בימי א-ה מ9:00 עד 21:00
בימי ו וערבי חג 9:00 עד 18:0

עד 48 שעות ניתן לבטל/לשנות ללא תשלום.
פחות מ 48 שעות-50% דמי ביטול/שינוי.
פחות מ 24 שעות 100% דמי ביטול/שינוי.

נשמח לתת לכם שירות

לכל שאלה ומידע נוסף צרו עימנו קשר ונשמח לעזור.

איך מגיעים?

רמת גן – הולמס פלייס מתחם הבורסה
חנית נכים ✔️ מעלית נגישה למועדון ✔️ מעלית נגישה בתוך המועדון ✔️ דלפק קבלה מונגש ✔️ דלפק שירות בעמידה ✔️ מערכת עזר לשמיעה ✔️ שרותים נגישים – כולל שילוט מנחה + מאחזי יד ✔️ מקלחת נגישה – כוללת שילוט מנחה + מאחזי יד ✔️ מתקני שתיה מונגשים ✔️ גבשושיות לפני ירידה במדרגות ✔️ ידית אחיזה בתא מקלחת ✔️ מדבקות ניגוד על ויטרינות ✔️ שער כניסה חשמלי (שער נגיש) ✔️ פסי מניעת החלקה בשול המדרגות ✔️ מעלון לכיסא גלגלים בגרם מדרגות ✔️מעלון בגרם מדרגות כניסה ✔️ מתקן הורדה למי הבריכה  ✔️ מאחז יד + מדרגות לירידה לג’קוזי/בריכה ✔️ מאחז יד לגרם מדרגות (בתוך המועדון או בכניסה אליו) ✔️
מעלון לכיסא גלגלים בגרם מדרגות (הבריכה) ✔️

נשמח לדבר על הטיפול שמתאים לכם

הספא שלנו מתאפיין בטיפולים מקצועיים ברמה מאוד גבוהה, עם מיטב המטפלים לשרותכם. אצלנו תקבלו את היחס האישי והאדיב ביותר, כך שתהנו מכל רגע.

כל הזכויות שמורות זאוס ספא © 2023

Skip to content